vineri, 3 mai 2013

Asta mare e un nimic, si asta mica e atat de sus fata de tine

Societate imbuibata in minciuni
si in gandire mediocra,
spune-mi "la revedere" ca eu ,
eu o iau ca atare si raspund
raspund incet si clar "adio".

Stiu ca ai pierdut cuvantul
si rima si ritmul
dar varsta actuala imi permite
sa imi regasesc soarele care la
la 15 ani stralucea sus.
P.S. eu credeam ca e sus
undeva ca in filme
undeva de neatins.

Doar pentru ca atunci era asa,
nu inseamna ca si acum
revine la "Asa".

opriti judecata de "apoi" si apoi,
da-ti drumul gandirii.
Ai un creier prin care circula
milioane si milioane de informatii
si o inima prin care tu crezi ca circula
milioane si milioane de sentimente.

Dar draguta mea... El nu e un trofeu.
E doar o bucata de hartie reciclata de timp
si in timpul lui s-a intalnit cu tine.
Eu nu am mai avut nevoie de informatie expirata
e toata a ta.
Si daca el vrea sa te faca sa crezi ca e un trofeu...

Imi pare rau de inocenta ta.


Asta e doar o mica descarcare de electroni pentru ca nu vreau sa se zica ca asta mica nu pune diacritice si nu foloseste corect virgulele.Uite...asta mica mai pune inca o data punctul sub semnul exclamarii,si poate ca tu cititorule nu vei intelege nimic,dar cand va citi cine trebuie sa stie urmatorul lucru:la 15 ani o copila viseaza la filme americane si la 20 de ani realizeaza ce scumpa si usor de modelat era inocenta aia.Doar pentru ca asa era atunci nu inseamna ca timpul nu a ajutat-o sa isi miste neuronii,daca pe tine nu te-a ajutat deloc si ai ramas agatata in spatiu undeva departe...e fix problema ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu