vineri, 28 iunie 2013

Who takes the Pandorica,takes the universe.But bad news everyone because I`m standing in your way!

Undele ritmului tau
cu sunetul obsesiv
imi arde sangele in vene
si imi coaguleaza privirea
in particule de continut.

Fiecare fir de par,
imi vibreaza
la fiecare miscare
longitudinala a pamantului.

Simt fiecare privire
a atomilor in atmosfera
cu viteza luminii.

Schimb ritmul de 3 si intru
incet in ritmul de 1.

Sangele a inghetat si incepe sa crape.
Privirea s-a fixat in neant
si sunetul se aude tot mai tare
in goliciunea unei gauri negre.

Milioane si milioane de atomi
ma izbesc la pamant
incercand fiecare sa imite o imbratisare familiara.

Respiratia devine sacadata,
in vid
si in neant.

Vorbesc din nou de neant. Simte-i ritmul.
bate de 4 ori in sulf
si asteapta.....



Sangele s-a dezghetat,
privirea a revenit la normal,
sunetul s-a oprit.

Si eu tot aici am ramas, mica si neajutorata intr-o lume prea mare pe care vreau sa o controlez!



There is one man ,who will save you no matter what.Call him the mad man with a box.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu