sâmbătă, 25 decembrie 2010

Linistea

Vorbesc,Gandesc deci Traiesc,
Desi orice banalitate imi provoaca greturi,
Un sentiment infantil imi cuprinde fiecare miscare
Asta pare a fi un tot ce mi-l doresc
Fara de care respiratia mea ar fi un haos total
In care printul pe cal alb la care visam
Este o creatura mitologica pierduta in timp
Un imperfect stereotip…

Pierduta in spatiu si timp,
Vreau sa ma intorc inaintand in pasi
Printr-o miscare ecletica putin revocata,
Mergand pe gheata condamnata,
Unde la fiecare pas va vad pe voi.
Cei care ma detestati pe deplin
Eu fiind acel zombie care va incurca planurile din plin

Pentru acele creaturi care ma doresc,
Imi doresc respiratia,gandirea,vocea
E o analizare simpla a ultimelor dorinte
Care va lasa treptat fara cuvinte
Fara gandire fara privire.

Va vad disperati
Mila deloc nu-mi inspirati ….

Trag tragaciul….. dupa care e linistea mult dorita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu