luni, 3 ianuarie 2011

Sentimente in versuri

Stau,imi amintesc de tine
Al meu drag necunoscut
Care imi esti alaturi mereu
Esti acolo,dar esti aici cu mine
Cand am cea mai mare nevoie

Eu,acea copila pierduta in timp,
Asteapta maturizarea completa
Ca in sfarsit infantilitatea sentimentului
Sa o cuprinda cu tine de mana
Atunci am atins apogeul...

Apogeul tanjit de multa vreme
Privind niste litere pline de sentiment...
Care pentru altii nu au nicio valoare
Dar pentru mine,pentru noi,
Sunt cele mai vitale descarcari de sentiment

Un zeu al lumii incojnuratoare
Exagerat dar existent
Lasa-mi sansa de a fi aici,dar acolo cu tine...
Cand ai cea mai mare nevoie...

Te astept! Vino!(A ta viitoare boboaca de la inginerie)

2 comentarii:

  1. Eh dragă boboacă, acel zeu descărnat de toate ale sale o să apară când te aştepţi mai puţin... Crede-ma, ştiu ce spun :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) la un moment dat... uitat in timp...va veni! si atunci eu sunt aici sau poate acolo dar oriunde as fi eu il astept!

    RăspundețiȘtergere