vineri, 11 ianuarie 2019

Curatenia de iarna cu Rowenta

ROWENTA ASPIRATOR RH6751WO

Astazi vreau sa discutam cateva momente despre un aspirator pe care am avut placerea sa il testez chiar inainte de sarbatori.

Reactia mea? Ei bine, este un aspirator bun. Pe covoare merge super, asta pentru ca are un sistem de motoras la perie care ajuta la curatarea fibrei din covor foarte bine. Acest motoras ajuta si la manevrarea acestuia fara probleme. Acum, in cazul parchetului sau alte derivate, aspiratorul trage bine dar nu are aceiasi eficienta ca atunci cand este utilizat pe covoare. Este un aspirator bun care mi-a scutit din timp.

Cel mai mult m-a bucurat faptul ca are o autonomie reala de 45 de minute. In tot acest timp am putut sa curat toata casa si sa nu mai am grija prizelor si a cablului enervant al unui aspirator obisnuit. Timpul de incarcare dupa consumare este de 5 ore, astfel ca se incarca relativ reped avand in vedere utilizarea lui.

Am mai testat ceva, aspiratorul de mana detasabil. Acesta este ideal pentru curatarea firimiturilor din locuri precum masina. Se strecoara usor.

Intre timp, cu ajutorul lui pot spune ca nu m-am obosit prea mult cu curatenia de sarbatori pentru ca intradevar a adus un aport bun la timpul petrecut cu curatenia.

Si un mare plus, este ALBASTRU! Culoarea mea favorita.
#BUZZROWENTAHOME #BUZZSTORE #BUZZSTOREROMANIA #BUZZTEFALHOME #BUZZROWENTA #BUZZTEFAL
Recomand acest apirator, indeosebi persoanelor care au multe covoare in casa.

By Lullu XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu