miercuri, 16 ianuarie 2019

Protectia parului cu Gliss

Cum luna Decembrie a fost luna cadourilor, vreau sa va prezint cateva impresii in urma testarii produselor marca Gliss in vederea protejarii parului impotriva factorilor externi ai zonei urbane - poluarea - .

Am primit de la #Buzzstore Romania un kit format din sampon si balsam Gliss - protectia parului. Inca dupa prima utilizare, parul era mult mai rezistent. Ce contin aceste produse? Ei bine, ingredientul minune este Moringa. Mai exact, semintele de Moringa. Acestea reusesc sa redea puterea si stralucirea firului de par intr-un timp foarte scurt.

Totul lupta pentru sanatatea firului tau de par:
1. Semintele de Moringa - proprietati antioxidante - curata firul de par de influentele poluarii
2. Serumul cu keratina - repara si intareste firul de par
3. Fara siliconi si coloranti - nu afecteaza negativ firul de par prin introducerea substantelor artificiale

Un kit 100% natural!

Eu lucrez in zona urbana, intr-un mediu foarte poluat dar asta nu impiedica luciul parului meu. Nici nu credeam ca acesta poate fi afectat atat de negativ de poluare. Acest kit de sampon si balsam se utilizeaza exact ca un sampon obisnuit dar unul cu puteri magice. Il recomand cu siguranta pentru ca eu deja am trecut la al 2-lea kit. Sunt foarte multumita de el, si parul meu care este foarte des vopsit si intins si uscat, este la fel de multumit!

#buzzGLISS #poluare #BuzzstoreRomania #Buzzstore


By Lullu XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu